Friday 5 October 2012

Pre-Graduation Dinner

Nampaknya makin rajin pulak aku post entri. Ini disebabkan aku mempunyai begitu banyak masa terluang sampai aku taktahu nak buat apa. Untuk pengetahuan korang, sekarang ni minggu FINAL EXAM. Maknanya tak lama lagi nak cuti sem dan ini juga bermakna aku dah nak habis Diploma. Jyeahh! Ni pun aku tengah tunggu untuk exam second paper, tapi gap dia, omaigad! *ikut gaya 2NE1* Lama gila kot. Naik bosan tunggu. Nak study pun takde mood lagi. Aku ni kan PEMALAS. Esok exam, hari ni baru bukak buku. Lain orang lain cara kan nak study? *senyum kambing*

Berbalik kepada tajuk kita di atas, aku nak gak update pasal event yang aku attend dalam dua mingu yang lepas. Ye aku tahu benda ni dah basi, malahan dah tumbuh kulat, cendawan, kulapuk dan sebagainya. Tapi aku tak kisah. Aku nak jugak update. Pre graduation dinner ni adalah salah satu acara kemuncak pagi budak-budak yang nak graduate. Yelah, masa ni la kitorang nak melampiaskan segala nafsu serakah makan! Makanan masa dinner ni memang sedap. Menjilat jari sampai sudu uols! ahakss! Bayaran untuk dinner pun berbaloi, almaklumlah kan. Nama pun student. Hujung- hujung sem ni mana ada duit sangat. Nasib baik dorang HEP bermurah hati and kenakan bayaran yang murah kat kitorang. Tenkiuuu! *nangis teresak-esak*

Okayla, tak nak la cerita panjang. Aku sajikan korang dengan gambar-gambar yang aku ambil masa dinner haritu. So, check it out!


*snap2 dulu sementara tunggu pakcik bus datang*

*ni la tempat dinner, Sarawak Chamber Riverside Majestic*

*kad menu untuk budak2 yang grad*

*dapat table no 3. paling depan tau. sebaris dengan lecturer and reporter. KAU ADA?*

*ni plak band yg perform malam tu. dorang memang best. dorang bawak lagu sempurna and i won't give up. sweet~*

*yummy!*

*ni kira acara kemuncak. penyampaian anugerah pelajar terbaik bagi setiap fakulti. Alhamdulillah aku dapat jugak gelaran tu. Bersyukur sangat2. :')*

*antara muka-muka Dean List UiTMCS*

*with one of my bestfriend, known as best debator of UiTM ^^*

*ni lecturer aku merangkap bini datuk rektor. gorgeous and hot tak? heheh. :D*




P/S: Dinner was totally awesome! :D

3 comments:

Unknown said...

Pic no. 5, ok mmng nmpk sdap. Om nom nom nom nom. >.<

meow said...

waaa.. happening.. congrats anyway bubu comot! :)

cik fizah said...

Neo89: yup, sedaappp! >.<

Mila: aok, happening juak mlm yaa. hehe. thanx sis! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...