Thursday 11 October 2012

Exam oh exam!

Akhirnya setelah 57 kali cubaan, barulah dapat connect broadband buruk aku ni. Semalam buat hal, pagi ni pun nak buat hal jugak. Haiyaa apek ini, suka mikin wa panas. (suddenly slank cina aku keluar padahal aku bukan cina pun, cina celup haha). Berbekalkan biskut Munchy's dan segelas hot chocolate aku gagahkan diri taip entri ni. Tak puas hati semalam takdapat update. Huu~ -.-'

Ye, aku masih lagi dengan mood exam. Masih lagi menatap nota yang aku buat dengan pen warna warni. Entah masuk atau tak aku pun taktahu. Orang lain, err I mean budak-budak course lain ada yang dah last paper malahan dah tanam jagung kat rumah dah sekarang ni. Aku? Memang pencinta UiTM. *tangan ke dada mata dijulingkan sikit*

Petang ni aku punya second paper, MKT361 atau nama gedik timangan dia, Principles and Practices of Selling. Basically, paper ni 100% dari ladang teh Sabah, eh bukan. 100% teori. Yup syg! TEORI!!! Which i don't like. Tapi apakan daya, nak taknak aku kena belajar la kan. Next paper pulak more to calculation. Itu memang favourite aku. Heheh!

cantik tak nota aku? hihi


Aku rasa aku lebih dalam mood nak bercuti. Nak balik rumah manis rumah. Nak makan masakan mak. Nak continue belajar masak. Nak bergurau dengan adik-adik, especially The Twin. Nak jumpa Encik Boipren. Nak ukur jalan kat Bintulu 44 hari 44 malam dengan bestfriends. Oh rindunya! Tak sabar nak balik. Counting days to back home.

Pangggg, haa penampar sebijik! Back to realiti laa Pijot! Exam kot petang ni. Baik sambung baca notes tu. Berangan je lebih. Cukup-cukup sudah~ (sila nyanyi ikut intonasi anda sendiri)




P/S: Iklan kat Hotfm macam tengah sindir aku je sekarang. Mana taknya sebelah nota, sebelah lagi layan Twitter ngan blog. -.-'

4 comments:

meow said...

All the best bubu.. :) study oitt.. rajin glak update blog.. haha

ChoColat DonuT said...

good Luck for your exam! :-)

Unknown said...

Waa~ studi2. Good luck okay for your exam! ;)

cik fizah said...

mila: aok, thanx! ada ckit masa yalah update. :)

chocolat donut: thanx sis! :)

neo89: aok, dh study tek. esok lusa smbg gk. tenkiu! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...