Tuesday 23 October 2012

Kucing.

Kalau entri before ni, aku habaq kat korang yang aku happy and bahagia kan? Actually, aku tipu. Aku taklah sebahagia mana hari tu. Pagi masa aku sampai rumah, belum panas lagi punggung aku, aku dikejutkan dengan berita tak baik. Aku ingat adik-adik aku kenakan aku tak pun tipu aku. Mulanya aku tak percaya, yelah sama macam lagu Liyana Jasmay tu, Aku Tak Percaya Cinta. Tapi ni takde kaitan okay dengan lagu tu. Sama sekali takde kaitan. Dengar je pasal benda tu, peluh dingin mula membasahi ketiak wangiku yang masih ada bau Rexona. Tak mungkin. Susah betul nak percaya. (believe it or not).

Aku sedih sebab kucing kesayangan aku dah mati. *uwaaaa* Dia mati beberapa hari sebelum aku balik. Mak ada cakap yang kucing aku tu ada tunjukkan simptom-simptom sakit. Nampak sangat dia uzur, lemah tenaga batin dan sebagainya. Yelah, dari kecik dah kitorang bela dia. Nama kucing aku tu Mimi tapi dia kucing jantan tau, bukan betina. Bukan nak cakap kucing aku ni gay, tapi nama tu kira okay apa. Comel, tak gitu? Ahaks!

*sedih gila ibarat takdapat makan spageti carbonara, eh?*

Tapi sekarang, dia dah takde. Dah takde tempat aku nak luahkan perasaan selain daipada dua ekor teddy aku tu. Oh, sedihnya. Dahla, tu je aku nak update. Aku nak sambung meratap pemergian kucing aku ni. *isk isk isk*







P/S: Nak bela kucing macam doraemon, ada jugak faedahnya kan? :p

2 comments:

Unknown said...

Ishhh, jangan aa sedey sedey. Tak baik tau meratapi kuceng yang dah mati. Bukannya dapat hidup balik ponn.

cik fizah said...

tahu tak tadi bini and anak dia ada dtg rumah. hewhew.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...