Thursday 25 October 2012

Teh Hijau.

Dari zaman sekolah aku dok perhati budak-budak cina suka minum air ni. Tak lama lepas tu aku tengok member-member aku semua berjangkit minum air ni. Berjangkit tak ubah macam virus H1N1. (eh?) Masuk U takyah cakap la. Dah macam habit pulak aku tengok orang minum air ni. Classmate aku siap hari-hari minum. Sehari ada la tiga empat kali dia minum. Gila kan? Aku terfikir jugak kadang-kadang tak bosan ke minum air yang sama. Eh kejap, padahal dulu aku macam tu jugak. Masa aku semester 2, aku suka sangat order air Ribena masa makan tengahari. Siap lecturer pun tahu aku suka minum air tu. Yelah, kan ada class minum air Ribena. (yeke?). Tapi, kes ni lain. Memang lain.

Even, raya lepas pun aku ternganga jugak la tengok Encik Boipren and member-member dia minum air tu sampai dua kotak. Nasib baik masa tu member dia tak bagi aku air tu. Aku betul-betul tak reti nak minum. Bagi la air lain, boleh lagi aku nak minum. Kalau air yang satu ni, haram seteguk pun aku taknak. Apatah lagi orang nak bagi free. Bukan aku jual mahal atau menyombong, tapi seriously aku memang taktahu langsung minum air ni. -.-'

Adik-adik aku? Semua pandai minum. Muka slumber badak macam tengah berendam kat lumpur je aku tengok muka dorang minum air tu. Takde papepun. Kenapa aku takdapat nak minum ek? Rasa dia bagi aku amatlah PELIK. Tak macam air lain. Kalau korang macam mana? Ada tak kes yang sama macam aku? *isk isk*

OH, by the way, aku cerita pasal air ni haa...

taksuka!








P/S: Kan best kalau dapat vanila blended ngan oreo sekarang. Nyum nyum!

2 comments:

Unknown said...

Eh, teh hijau nie sedap aper. Huhu~

cik fizah said...

xnyaman! uwekk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...